Selasa, 15 Januari 2013

Nikmat Sakit

Assalamualaikum wbt..

salam pagi..aku belum pernah secara konsistennye menyapu ubat kt mane2 tmpt luka. sebabnye memang jarang sgt2 luka atau pon aku ignore saje luke tu. takat luke kecik boleh la ignore. yang  mane tahap kesakitannya tu tak seberapa. sakit lagi sakit nak  beranak tau tak...hahahha

tapi kali ni aku tewas...hehehe tewas sbb aku tak sanggop nak menahan pedih gile kesan lecur akibat terkena heater oven tu. sepatotnye griller tu aku tarik bwk keluar la kan nk balik-balikkan ikan dlm oven tu. punyer la syok2 dok golek-golekkan ikan dlam tu sekalinyer...yaaa...jari aku separuh masak kt situ. jari tengah. tangan kanan. 

memule tu ingtkan takde la pedih mane. tapi tangan kita ni kan dok mengemas dapor bagai. basuh pinggan itu ni ape semua. sudahnyer terkopek dan2 tu jugak. sbb kulit tengah lembut kan. adehhh.... sgt2 pedih dowh..aku kan tak berapa boleh nk tolerate dgn kesakitan  -.-

SuperElle : pedih pedih sedap gitu....aauuwwwww!!!

1 ulasan:

IrdinaZareef berkata...

huuu..kasihan...