Selasa, 24 Disember 2013

Aku & lagu (tak beragak)

Sebenarnyer...aku selalu fail utk luah ape yg aku rse dlm blog secara langsung..sbb x reti...tak tertaip... tapi kalau aku dgr lagu...cpt je aku dpt kaitkan lagu tu dgn ape yg aku rasa..

Hohoh

Jiwa seni jugak rupenye kot...
Tp aku rse aku xde la sastera mane..
Aku dulu science stream kot...kejadah sgt la nk sastera..seni..lukis bagai..aku cukup tak reti masa tu...

Tp science stream pom mcm la reti sgt kan...

Penah korg rse...contoh la kan..korg tgh berdukacita nestapa..tgh drive balik keje..tetibe tuppp...kuar lagu kt radio...pstu ade kene mengena...pastu nak nanges...pastu ckp...bodo la lagu ni....

Ade tak camtu?

Tapi...jarang la kalau hati gumbira..ko dgr lagu catchy..ko ckp...oh...gumbiranya aku....!!!!
Hahahahaha...takde kan?

Basically...aku ckp psl diri aku sbnrnyer...

K,bhai! (Eh..habes da...tetibe sgt!!)

3 ulasan:

Unknown berkata...

Bodo sangat tu tak menahan..

SoSoMe berkata...

Hahahaah...!!! Dan sengal...

SoSoMe berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.