Isnin, 28 Mac 2016

bila pandangan mula luas

Assalamualaikum w.b.t

hai, nampak tak tajuk? bukan takat dahi aku je luas.pandangan pon luas kaedahnya. aku nak cakap pasal hubungan. pasal aku la sebenarnya. kadang-kadang, kita ni elok dibiar lepas, hati kita elok dibiar lepas. sebab apa, nanti bila dah biar lepas, baru boleh berfikir. dan bila dah boleh berfikir, nescaya kita akan pulang ke pangkal jalan.eh.

macam hidup aku ni, aku tak nafi ada la yg nak berkawan. tapi aku memang tak nak. sebab hati aku ni aku reserve untuk dia. sebenarnya aku nak cerita, dalam hubungan aku dengan dia, dah tentu-tentu la ada pasang surut. kejap anje2, kejap acam2. tu normal. kadang-kadang aku rasa tak normal. sebab aku cepat sangat fikir kalau gaduh terus break. haha!! jauh sangat memikir. gaduh je kot kan. takkan sampai nak clash kot.relax2 sudah la kan? sorry syg..

tapi dalam masa aku tengah tak berapa betul tu, dugaan lain pulak datang. ade pulak makhluk lain yang meluah rasa. tapi aku takde pon nk beralih ke makhluk tu. walau pon kdg2 makhluk lain tu trying harder untuk jadi sweet. biasa la kan nak ngayat. aku geli. sebab aku tak sayang. kalau intan payung aku yg sweet2, aku suka la kan tahap lompat bintang..muka seri2 je kheeeennnn.. serius aku tak tipu.

dalam masa yang sama, aku tak boleh nak elak dari buat perbandingan. biasa lahhhhh...olooooohhh... aku manusia je wey..dengar la aku cite sampai habes ni.

1. ayang - tinggi, aku rase lelaki tinggi ni kacak bergaya
               - belly fat terlebih sejak dengan aku (tau la happy, ahaks),
               - die xde la hensem sgt2 tapi muka dia aku rasa kalau aku tengok, aku sayang (love u...)                      - suke beli surprise2 utk aku (ape nii ape niiii....;)))
               - encik badut  ku
               - malas pujuk aku , ok yg ni aku nyampah.
               - tak putih. aku suka sbb aku geli dengan lelaki putih2 ni. bukan taste aku laaa..
               - wangi (100%)
               - sayang aku kot (kan?)
               - dia degil . hurmmmm
               - hati cepat panas (mencabar!!)
               - generous. dengan aku je ye. dgn lain jangan.
               - walau biase je tapi aku rasa dia la yang paling smart di mata aku. takde la sakit mata nk                        tgk hari2. pandangan adalah subjective ye..
               - payah sgt mintak maaf.huh!



2. makhluk asing - sweettalker tapi aku tak suke
                             - blh tahan tinggi tapi aku tak suke
                             - physical appearance totally OUT. sorry aku bukan nak kutuk tapi ni pandangan
                               aku. hhaahahah aku x suka kot kan.
                             - die x smart pd mata aku. mata aku ye. korang nak ngata aku ngatalah.
                             - over sikit.
                           
        tak banyak  la aku explore pasal makhluk asing ni. sebab bagi aku, aku tak boleh nak accept die, so no point la aku amik tahu banyak pasal die.takde pekdahnya.

so, kat sini, walau pon ade la sakit2 hati dengan intan payung aku tu, sampai sekarang dan insyaallah sampai bila2, aku tetap anggap dia yang terbaik. banyak benda yang aku belajar. walau pon aku tak pernah cakap. aku ni jenis memikir. kalau tgh gaduh tak berwassap tu, aku mikir je.

kesimpulannya, nak dapat yang betul2 menepati ko 100% tu ko ingat boleh dapat ke. ??? maybe la ade tapi sebenarnya kita sendiri yg kene usaha semua tu untuk jadi  perfect. tak boleh kot nk consider satu point saje. tak aci la cmtu kan. nanti sume nye takkan menepati. nanti smpi bile2 la ko xkan kawen.


Tiada ulasan: