Isnin, 15 Julai 2013

baru sekerat ari je kot

Assalamualaikum wbt..


nak tau x...takat ni je dh google brp byk resepi....

1- bubur lambuk
2- bubur pulut hitam 
3. buttered prawn
4- sushi <-------terus rse mcm nk terjah jusco carik barang

terjah blog2 yang mmg kaki memasak...gambar mmg superb siap props bagai kan...ala2 masterchef dah.. manela tak tertelan air liur je aku...ade lgi yg aku terjah secara tak sengaja...aku tak ingt dah ape..hik hik hik

Ya Allah...macam ape je kan...saka dah bangkit ke ape..dok tenuuuuuuuuunnnnnngggggggg je smpi aku rse klu monitor  ni blh brcakap...dah kne sergah agaknye aku kan...

sambil2 tu..update contract register dalam saga yang sangat baik budi  pekerti lagi budiman...pstu tup tup pulak ade colleague call tnye nak order kuih loyang (ke goyang??)...aku ckp blh la...hahahah...
order skrg alamatnyer raye kang tinggal serdak jew lewwww...kih kih kih

haa...lps tu..yg kasik lg tak brp best kan...dapat info kene bentang pulak nye psl KIK yang aku n member kursuskan aritu kt PD...ayoo...aku jugak keeee....nak bentang 5 minit je....whatttt?????

5 minit berdiri di depan audience terutama depan CEO adalah cukup lama hokeyyyy...

SuperElle : bertabah..bertabah...

Tiada ulasan: