Jumaat, 18 Julai 2014

kurus

assalam..

ada seorang kakak ni tanya khabar aku. since memang dah lama tak sembang dgn dia. 

soalan pertama : laila sehat? akak dgr org ckp awk kurus sgt. awk sakit ke??

jawapan aku?

kak, saya x sengaja kurus. saya makan mcm biasa.and saya x sekat makan. rugi kot.

akak tu cakap, awak jgn la diet sgt. x cantik nanti. 

aku cakap lg..

kak, saya xde niat nk diet ke ape. saya pon x sanggop nk bawak bdn sekeping je. 

akak tu ckp lagi.. tapi awak memang makin kurus..

hurmm.. bangga?

langsung tidak. sbb bile kurus sgt org ckp aku x sehat. aku nk lebih sehat la weh. xnak la diet2 ni. 

aku x pernah diet. semua aku sebat. kalau org tny aku kurus slim ni, mkn ape nk kurus ek?

aku jwb je..kalau nk kurus,xyah mkn..

pulak.

gigih ni kena gemukkan badan. nak makan ape ni wehhhhhhhh 

1 ulasan:

amilia berkata...

ella....ingat tak time kat rumah sewa dulu...kan gigih diet..skarang gigih nak makan?..bestnyeee