Selasa, 29 Januari 2013

JOM KE LAUT

Assalamualaikum...

mode : blues
situation : waiting
feeling : touched by the effort


**hoiiii..apakah???

sedang menunggu reply dari online shop. ni kali kedua aku mengade klik2 beli some stuff online. diulang MENGADE!!..

first attempt aritu adalah memuaskan. baik dri segi service sampai la ke material of those stuff. *cume saiz je le terlebih skit. or aku lupe saiz adalah super subjective. ehehehe...

2nd attempt ni huhuhu..agak menguji la sbb aku dh bayo hoooo...smpi ke la ni tkde reply lg..ok..xpe2 aku bagi masa lgi la kot kannn..since die kate akan REPLY dlm 2-3 hari bekerja..

sesetengah online shop akan letakkan reply in 2-3 hari bekerja sbgai syarat je in case ape2 hal berlaku ke kan. hakikatnye ko akan dapat barang tu dlm 1-2 hari je.. tapi ini mmg prosedur die kot..2-3 hari bru tgk email aku. nk prepare order aku tu... tapi tapi tapi...aku dh confirm payment on last Friday. so over the weekend tak tgk emel aku ponnnnnn....kot...oh sedih!

SuperElle : tajuk tak boleh blah...

Tiada ulasan: