Isnin, 11 Mac 2013

semakin lama berdiam


Assalamualaikum wbt...

dulu2 aku seorang yang akan pertahankan diri sendiri kalau aku tidak bersalah...

tetapi sekarang tidak lgi..eceh wah...hahahaha

sebab bagi aku kan betol la..berdiam diri itu adalah lebih besar manfaatnya...

semakim lama kite berdiam, memang semakin byk cerita2 yang keluar...

dulu aku smpi ckp kt diri aku..takpe lah...cerita itu akan berlalu seperti angin...

benar atau tidak...biar la waktu dan keadaan yang menentukan...

bkn waktu dan keadaan yang menentukan pon...

sebenarnya Allah Yang Menentukan...

Siapa yang berkuasa selainNya?

tak pyh susah2 la nk ckp..xpe..xpe..suatu hari nanti kebenaran akan terbukti!

hehehe...

sebabnye...kite takyah mintak pon Allah akan tunjuk kebenarannya...satu2..sebijik2..sama ada depan mata atau terdengar2 di telinga..

Allah Maha Adil,Maha Mengetahui, Maha Segala-galanya....

Siapa lagi yang boleh sangkal??

SuperElle : kasihan pada orang yang mengemis kepercayaan orang. Wallahu a'lam...

Tiada ulasan: