Khamis, 7 Mac 2013

Ella

Assalamualaikum wbt...

kadang-kadang kite lupe untuk jenguk diri sendiri kerana terlampau sibuk menjenguk dan meratapi kesedihan...

langsung diri sendri timbul kelainan pon tidak perasan...malah orang lain pulak yang lebih perasan...

"oh..nmpk mcm kurus la..."

tapi kan masa bile aku gemok???

ye..faham...sbnrnyer bkn la gemok...

mungkin...mungkin dulu nmpk mcm berisi sikittttttt laaaa....

hehehheh

tapi rsa macam biasa saje...

mkn mcm biase...mksud mkn mcm biase tu bkn biasanyer mkn byk..

cumenyer style mkn aku mmg mcm ni...bkn setiap masa nk mkn...takkan jumpe pon aku 24 jam ngadap makanan...cumanyer time mkn aku mmg punctual...

cumanya senyuman tidak terpalit indah seperti selalu...

bukan tidak menjenguk..tetapi lupe satu aspek sahaja...

iaitu aspek kegembiraan ...

orang selalu cakap..dicelah kesedihan pasti akan terselit kegembiraan...

petikan untuk menyedapkan hati mungkin...

kalau betol memang terselit kegembiraan...aku akan redah segala semak kesedihan ini...

untung2 dihujung jalan itulah sinar yang aku cari...


SuperElle : saya tidak takot..lalu mengapa orang lain harus takot..??

Tiada ulasan: