Selasa, 23 Julai 2013

Tayar

Assalamualaikum wbt...

Td ms time rehat terpaksa bergegas ke kedai tayar...untuk buang paku...aku notice mmg dh lame..lame gile..tp bile dlm sebulan aku sampai pam tayar blkg belah kiri tu smpi 2 kali... memang sah tak boleh tunggu la kan...

Dibuatnye pancit terus..tak ke naya...jenuh kang mak jemah dok nahan kete dgn ketiak basah smbil control machowww!!!

Aku dok berkira2...berapa la agknyer kene ni...huhuhuuu...tak penah lgi g tampal tayar.... sekalinye rm5 je pon...

masa tgh macha tu bukak tayar...sebuk la dok ejek2 tayar aku..ckp tayar aku tak bagus la itu lah ini lah...tampor kang...suka hati aku laaa

Eh..helllo...bagus x bagus pon pusing baeeeekkkk mcm tayar mahal gak tau...smpai gak aku pegi balik kje...berjimba bagai...

Kalau la tayar mahal tu boleh kasik kete aku terbang melarikan diri dari jem...yes...aku beli... kalau tak....kirim salam la kan...muahahahaha

Eleh..lagi pon aku mane tau tayar mana yang ok ke x ok...janji jalan kan....tau la nk raya kan...sebuk suruh aku tukar rim bagai...eh...macha... bayar2 aku tak nak ek..free kalu..aku angkat...


Tiada ulasan: