Rabu, 16 Julai 2014

merayau takde hasil

semalam cuti aku merayau.plan asal nk beli cable iphone.tapi whatsapp adik aku, die kate die ade banyak. so aku cancel niat nk beli la kan. 

pastu aku ronda cari minyak itam kete. gile x jumpe. kedai motor je semua kat area sentul tu. ke aku ni yang x perasan? 2x ronda dah tu. 

pastu, aku plan plak ambik minyak gearbox dari adik aku. nasib baik plan yg ni jadi. sementara nunggu die tu aku singgah la PKNS Shah Alam.

ramainye umat.pening kepala aku.
banyak la booth kt situ. memang banyak. harga pon banyak 😅😅😅

aku x penah beli baju ready made untuk raya. first think, bagi aku mahal. tapi tengok la baju macam mane kan. princess bagai, sequins, lip lap lip lap. kata glamer kan. memang la mahal. 

cuba pegang baju siap yang tak mahal. kain dia mcm mane? pesen die mcm mane? corak dia mcm mane? haha sendiri jawab la eh. 

pening aaa.sudahnya keluar dari situ tanpa hasil. takde rasa nk membeli. rase nak membebel ada.

berbuka. dengan adik n his future wife. kenyang, balik. bye.


Tiada ulasan: