Khamis, 23 Julai 2015

dah kena penangan

Assalamualaikum w.b.t

hai.. lambat nye la hai masa ni brjalan..toleh kul 3..
toleh kul 3.15..toleh lgi..dkt kul 4..eh bile nk 5.30 ni.. 
arini pgi je buat keje..petang dah slow. eleh tu pon pagi bkn buat keje sgt. 
dok sebukkan perut kosong perut kosong. dah sape suruh tak makan kan. 

sudahnye, ade sorang staff sini yang belanje satu ofis ni durian. gile ko tak nak.
aku dgn bos sume dah bangun duk kt lobi. memule ok lagi mkn mencangkung
tapi apehal nk buruk benor kelaku. 
bentang paper, bersila. sekian

aku mmg dah lame gile teringin nk mampos dgn durian ni.
aritu raya balik kampung xde g beli pon.
malas nk pilih sbb takot aku pilih tak sedap. haha

so mkn la aku, bos n staf2 lain. biji demi biji
ulas demi ulas.
aku rase aku la yg win.
perut kosong pstu mkn durian.
mmg byk gile aku makan.
hantu!

sekalinye, sekarang...aku dah mula rase tak sedap badan.
mcm nak panas tak panas.
mcm letih tak letih.

alamak.......gigih la kau minum air mineral.
rase nak mandiiiiii!!!!

Tiada ulasan: