Selasa, 15 September 2015

MATANG

Assalamualaikum w.b.t

aku sebenarnya nk ckp dah tua, tp saje je la type matang..bagi effect dewasa..dan bukan effect tua. hahahaha eh tergelak pulak aku. 

lately aku perasan aku ni mcm cpt tersentap plak..sensitif..
bff aku tny ko nk period ke? suppose mmg mgu ni pon.. hoho

tapi tulah..aku nk tuduh period tu ke penyebab sensitiviti aku ni ?? hahahha
atau ape..??

aku skrg ni tgh belajo.belajo tulis masalah aku.
yang mane paling kritikal aku letak paling atas..

dan bile aku tulis..acaner nih..semua pon terpaling atas sekali..
wohhhh..masa ni la teknik2 pembelajaran master aku dulu tu aku gunakan.

critical thinking...

terlebih fikir semak plak kepala otak aku..sudahnye aku pejam mata..sudahnye aku tertido..
penat mikir je..ceh...

pastu end up sakit pale la itu la ini lah..

ko ghase??? tu penyakit org tua2 je kot...hahahah

tpi...aku berdoa sgt2...walau pon aku ni byk mslh..semoga aku redha...semoga aku ni tak merungut..walau kadang tu aku tersungkur jua...semoga aku ni kuat..
aku segan nk bgtau org mslh aku..sbb aku tak tau kot2 org yg aku pegi luah tu ade mslh yg lagi besar dari aku. i is segan u know...

oklah..sebelum tajuk aku ni lebih-xde-kne-mngena, baik aku stop dulu..

happykan hati sendiri...

daaaa....

Tiada ulasan: