Selasa, 17 September 2013

hormati pendirian masing masing

Assalamualaikum w.b.t

hello! this is not Monday Alert Entry
sebab dah Tuesday kan...

i just cant imagine where did i get the strenght to go through all kind of matters for the past few months
phewww...!!

a never ending drama!!!
which i barely can't stand
which sometimes thought of to back off from the set
but quite impossible when u are definitely the main character

thought of finishing these stuff up quickly
so that i can have my dream vacation (lah sangat!)<---really hope this, ahaks!

the thing is, i need strenght
i really need it

why some situations are really suck my patience off????
sabar sangat kah saya?
sekian lama menatang sabar, masih mengharap sabar saya lagi??

saya boleh memilih untuk bersabar untuk kesekian kalinya
tapi saya menganggap kesabaran saya pada kali ini akan memberi peluang yang sama
jadi, saya tukar bersabar kepada bertahan!
which is mean
had kan kesabaran sampai situ, genggam kan sisa kekuatan
pejamkan mata, atur langkah perlahan supaya tidak jatuh

hey, tak salah pon kalau kita memilih sedemikian
pilihan terletak di tangan masing-masing
bukan di tangan orang lain
dan orang lain boleh bersuara
hanya jika perlu



Tiada ulasan: