Isnin, 24 Jun 2013

terbaikdariladang.com

Assalamualaikum wbt..

oklah..jerebu makin teruk kan.sekolah pon dah isytihar darurat..cume ofis2 kite je tak isytihar kan...hehehhehe

takpelah...keje je la selagi mampu....

ok..pe cer??? semalam aku scroll2 la fb page aku tu dan ternampak la website  ni..sebenarnyer aku dah lame jugak la tau psl kewujudan kedai maya yang jual shawl yang cantik2 ni...cumenyer aku tah cemane blh pulak wt tak tau je...

so..smlm tu hasil scroll tu..nmpk la shawl yg memang lawa la...terus ckp dlm ati esok nk order lah..cmtu la kirenyer...sekalinyer...hurmmm...OUT OF STOCK!!!

Alamakkkk...cemane ni....huhuuuuuu...bru je nk feeling2 meletopppp pakai shawl tu...yang berkenan tu pulak dh abeshhh..pls la restock.......pls pls pls.......

kalau korang rajin n mmg jenis yang pakai shawl...so..pe kate korang gi la jenguk2 terbaikdariladang

ramai kot yang tau psl ni...cume aku je la yg baru sedar...hahahahahahaha

SuperElle :tatataaa

Tiada ulasan: