Rabu, 17 Julai 2013

resepi dan bazaar

Assalamualaikum...wbt..

ok2..pepagi kalau nak menaikkan mood mmg cenggini...iaitu...google resepi untuk buka la konon (hoi baru lps sahur je kot)...

arini terrrrrrrrrrrrrrgoogle pic tortilla wrap...dan nasi lemak best...

aku actually penah la buat ms aku tgh rajen kecahkan dapur berdaulat tu...ms tu wat utk breakfast... tp aku rse sbnrnyer tortilla ni kategori main meal kot..(eh..ke bukan ek..huhu) tapi aku  belasah gak la wt utk breakfast..nk buat mmg senang jewww...cume kalau ko M sgt kan...nk masak air pon mcm susah je kan...

kalau nasi lemak pulak...heheh..takat ni baru jadi cita2 la yang belum kesampaian...ms bulan tak pose... aku mmg M...klu bulan puasa ni..eh..takkan la nasi lemak wt sahur...tak pon takkan msk nasi lemak wt buka??
ke tak ape?..ye laa..blh mmg la blh kan...tp mcm tak kene jewwww...rakyat Malaysia kan makan nasi lemak in the morning....

ni ape hal la plak beria cite psl makanan ni...bajet byk sgt mase kew nk prepare utk buka...kot cuti tu lain la kan...tp so far...aku tak jejak la Bazaar Ramadhan...sebab...aku  ni jenis klu dh rambang mata..mmg sudahnyer aku tak beli ape...

jadi kalau nk ke bazaar tu biasa nye aku setkan untuk tujuan yang satu..ececehh...contohnyer...time skrg kne fikir nk mkn ape...so kne stick to that choice...so bile balik..terus singgah...zuppppp zapppp ngok ngek ngok ngek byr balik terus..jgn toleh kiri kanan...nak2 pulak kalau bazaar tu bersekali dgn pasar malam pada hari tertentu kan...hahahaha...kang ade yg berbuka kat bazaar tu jugak...ralit pilih bnde lain katenyer...



SuperElle : arini takde pic..bye..

Tiada ulasan: