Khamis, 17 Oktober 2013

kawan..macam tu la...

Assalamualaikum w.b.t

hai..tuan tanah kembali beraksi selepas melapah lembu..(lahhhh sgt ko kan...)
hahahhaahha...

ade bende nk cite...pasal kawan...bagi aku die mmg kawan..ye lah..kawan..kawan..
kawan lah kan...masa aku duk 5 Sains tu die pon dalam kelas yang sama..
so...kawan punye kawan...aku  notice die terlalu selesa dgn aku, borak dgn aku
tapi die ni jaki sikit kalau aku berjaya jawab soklan math kt papan hitam. mesti tak puas hati
lantak kau la kan...tapi kitorang ok..kawan lagi.die pon tak berani nk lebih2 sbb aku ade balak masa tu
hahahahahahha

aku..bile dah kawan..mmg aku susah nk twist hati aku...
aku ingat lagi masa aku cuti sem dlu..akku suke keje...aku kje jdi assistant clinic kt seksyen 20 tu..
ade lagi klinik tu smpi skrg...
so masa tu die ni student uitm Shah Alam...dan aku tau dah masa tu die ade awek..
tp die masih lgi selesa dgn aku. cerita psl awek die kat aku.aku pon ok jela kan since aku takde sehabuk kuman pon hati nk bercinta dgn die..memang takde rase...macam lauk masak lemak la...santan dh ok..cun je pecah minyak die...tetibe tak de garam..ko mampu ke makan??

camtu la gak dgn kitorg...maksud aku...camtu la jugak dgn aku...kawan bertahun2 tapi hati aku sgt2 tidak ke arah itu...hishhh...gile kooooo...tak leh bayang kalau aku bercinta dgn die...mesti tak best!!!
aku serius dulu mmg ke hulu ke hilir die akan angkut aku..bli fon angkut aku..sume lah!

sampai satu tahap bile aku clash dgn bf aku..die mule lain.memang lain la.die ni pesen mmg suke memaksa. memaksa diri sendiri..memaksa aku...aku pelik sgt kenapa die mcm takleh nk fikir...kite dh kawan sikit punyer baik mcm ni, kutuk2 bagai..tetibe nak behave mcm kekasih...aduhhhh...

masa die nk aku jadi awek die tu, aku rase mcm blh agak..cume selama ni aku mls nk fikir sgt...aku just fikir "takkan nyer die nak kt aku sbb taste2 die sume cun2"
aku tak tau lak aku ni dalam list minah2 cun tu...hahahahah
aku dah ckp...aku takleh nk terima sbb rse macam pelik dan janggal
tapi die nak aku cube
ok aku cube!

bodoh sgt aku masa tu
sgt2 bodoh
moga aku tak ulang lagi kebodohan yang tak senonoh tu
memaksa diri untuk mencintai!
hahai!!

dipendekkan cite....

kitorang clash seminggu lps couple
die ckp die serba salah dgn ex-bf aku
hahahahaha
kan..aku dh ckp dh tapi die tak nak dgr
paling tragis
die tinggalkan aku sorg2 kt kompleks PKNS tu
dalam ati aku masa tu, "elleh ade ku kesah, tu,... melambak teksi beratur"

lepas drpd tragedi tu (chewahhh), kitorg langsung tak contact2, lama...lama sgt2. sampai la aku kawen...pstu die pon kawen..even tak jemput pon, aku tak kesah. tpi die yg buang aku. aku tak buang die pon. die nak clash aritu clash la. sbb memang aku tak nak kan..aku takde pon ckp lps clash tak yah kawan... dah kau suh aku cube kan. tpi yang aku ni bodoh sgt cube pon tak tau la nape...puuuiiii...

tapi,
sebenarnyer, sejujurnya aku tak rase pon die mencintai aku.sayang sebagai kawan tu ade. cume die yang salah tafsir antara cinta dan sayang sebagai seorang kawan. ade jugak kat fb die add aku, aku tak add die pon. sbb entah. aku tak rase nk add die.bulih gitu?

dipendekkan cite lagi,

terserempak. sembang2. balik. tup2 dapat msg "weh, aku takleh lupekan ko la. aku rase aku nk lyn ko as GF. menyesalnyer aku tak jadikan ko wife aku dlu"

ok.WTF.

hello kawan. macam ni ke kawan. ko percaya tak makna JODOH? <-----ckp dlm hati je mase tu!

bile aku tak reply, die sebuk sgt tak sabo nunggu aku reply pastu ckp cmni.."ok la..sori la kacau ko..lps ni aku bukan kawan ko lagi"..see...politik sgt...budak 2 sangat lah hai...

 aku bukan tak nak reply. tapi aku mls nak layan bende2 mcm tu. MALAS ok..! aku boleh nk reply panjang lebar, tpi die ni jenis sentap manjang. menyampah jugak la kengkadang.

lps die ckp aku bukan kwn ko lagi tu..nak tau aku reply ape??

"ok..cari la aku ms ko perlukan sorg kawan"

die boley reply plak...

"ko tak penah ade pon ms aku perlukan seorang kwn. so kite just kwn biase je kan selama ni?"

adoiii....poyo nyer lah...tak sukenyer dgr bnde2 mcm ni...

so aku reply......tulisan pink aku....tulisan biru die...

"ko tak penah cari aku pon..."

"aku selalu je cari ko, ko je yang tak layan aku"

"ko cari aku..pstu ckp bnde yg lps..nak itu..nak ini..aku malas la"

"maksud ko, aku ni kwn biase je la..xde la special???"

budak ni kang...kecik  beso kecik beso je aku tgk nyer haihssss!!

"wey, kawan special tu tak semestinya kene buat yang bukan2.ko fhm tak...?"

ko lupe kan je la kalau kau ade niat tak baik kat aku, sebab aku mmg malas dan tak suke la nk layan. aku tak marah pon, cume ko kene fikir ape yang ko ckp..."

then, die mintak maaf..so aku pon ok la..ala..bodoh sgt kot kalau nk layan kan..






3 ulasan:

Unknown berkata...

aku ingat ni entry masak lemak...
pecah minyak...
hahahah...

Unknown berkata...

abaikan je dik..lebih baik ko masak lemak ke nasi lemak ke laksa ko yg gojes tu ke hantar ke hakak ekekekekke

SoSoMe berkata...

Ummu Amar...mmg diabaikan...kalau die tak nak kawan sy pon tak rugi kan....