Rabu, 20 November 2013

macam mane boleh jadi mcm ni?

Assalamualaikum w.b.t

hai...lame jugak tiada entry baru...

aku rase aku mcm berisi sikit skrg...cehhh...tetibe...
tahun ni sebelum hari ni, aku rase takde pulak orang yg cakap aku berisi or bam bam kecuali 'orang' yang notty tu...

tetibe arini...ade org tegur

"akak nmpk gemok.."

aku bls.."memang la dah gemok pon....hihihihi"

tapi jauhhhhh kt sudut hati aku....

"WHATTTTTT????!!!! OHHH MYYYYYY........!!!!

TIDAKKKKKKKKKKKKKK

ACANER LEH GEMUKS NIIIIIIIII??????

lately, aku agak stress sikittttt....so agak constipation ... ;-p 
tapi mmg makan banyak..entah nape...
muke pon mcm remang2 untuk menjadi bulat..
perut??? dah mcm babat...kih kih kih
pipi...mcm tgh sumbat kuih pau inti kacang merah
 air...manis sokmo...
ais...pagi ptg mlm...
 natijah???

nah...amik kau..padan muke....

tak leh jadiiii...tak leh jadiiiii...

harus la aku selamatkan diri aku dari terjebak untuk mkn dinner
sbb skrg most dinner aku mmg lewat
tapi mcm mane nak takyah amik dinner???

aku kan lapo???

hahahahahahahahahah






2 ulasan:

Ummu Amar berkata...

ko kena gemuk sket..barulah tak gepeng hahahha

SoSoMe berkata...

gepeng...>?? hahahahhaha... :D

kalau gemuk..dgn ketinggian yg sgt kasihan ni..harus la nti nmpk sontot....tak gitew....?