Jumaat, 8 November 2013

Minggu Berfikir

Assalamualaikum w.b.t

pernah tak korang rase tetibe jadi seorang yang pemikir sgt2 sampai ke laut???

tetibe fikir beria2 neh mcm fikirkan mslh negara?

memule berfikir, pastu timbang2 baik buruk ape yang difikirkan tu, 
pastu fikir pulak kalau macam ni...jdi ape..
kalau macam tu jadi ape...

penah tak penah tak???

lately, aku jadik macam tu pulak
buat minit mesyuarat..tangan di keyboard, kepala ingat balik ayat2 yang diminitkan, mata seolah ade ilusi lain..yang bukan menunjukkan keadaan realiti
semuanya fantasia.tssskkkk!!

errrrkkkkkkkkkkkkkkkk

dah kenape aku ni...

penat sangat memikir sampaikan mlm td kul 10.30 dah mcm tak boleh nk bukak kelopak mate...
lepas tu bunyi alarm, aku snooze beberapa kali sampai the last snooze...dlm pd tu sempat lg fikir
ni  kalau aku terlajak ni mmg tak gi keje la ni..
tgkkkkk...fikir lg....
dan lagi....mane la tak penat kepala...

aku fikir...nak snap pic byk2...sebab dah lama tak godek slr tu..
tapi blh tak tak nak view malaysia???
hahahah...kan...melampau kan???
gituuuu...

lepas tu...merindui lautan yang luas..
sangat2 rindu...
teringin sekali menyaksikan matahari terbenam sambil merakam detiknya
tolong YA ALLAH....

suka sangat snap pic langit pagi dan langit petang yang cerah...
bila balik kerja, kalau berkesempatan, snap by phone then up kat IG
lepas tu hati memuji2 kebesaranNYA, kecantikan ciptaanNYA segala-gala yang dimilikiNYA...
betapa kerdil diriku!




Tiada ulasan: