Isnin, 24 Disember 2012

PATOT LA BERAT....

Assalamualaikum wbt...

heheheh...tgh super boring...dah siapkan skt...pstu rse mcm sesaje nk bgtau kt org ape la yg aku dok usung ari2 dlm beg aku kan...jangan tanye banyak2 kenape aku dok usung beg yang same tak tukar2...
sebabnye aku mmg ade 1 je handbag hahahaha...

kose la sgt nk tukar ari2...oh arini pakai baju merah, kne handbag merah..tapi nasib la arini aku pakai baju biru...padan la dgn handbag yang aku usung tu...walau baju aku bertukar2, tetapi tidak handbag ku...sound like sadis???? yessss.....dermakan lah preloved handbag korang kt aku ye...

ape yg aku isi dlm tu????

sebahagian je ni...hahahahahah....name pon pempuan kan...tapi aku rase si safiah punye beg xde kot barang2 ni...
dari kiri...barisan belakang...sunblock for skin...tak kerap sangat gune sbb cuaca skrg tak brp pns terik..tapi kalau dah kelam tu kelam gak kan...best..tak melekit terus meresap ke kulit...aku bace dri blog Hanis Zalikha la tu yg aku gatal beli tu...

sebelah die tu serum safi rania..aku rasa bile pakai tu mcm anjal je kan kulit aku..gituuuuu...tak ingt dh brp botol habes..ade la dlm 3-4 botol kot...

yg scholl tu utk cracked heel mcm aku ni..actually bkn la kategori teruk sgt heels aku smpi kne pakai bnde ni...mcm sunblock tadi gak...gatal sgt  nk membeli...tapi best...pakai sblum tido...kulit kaki tak kasar...lembut je...

yang tiub biru tinggi lampai tu utk elakkan kekeringan kulit plus untuk pencerahan jugak la...hahahahah...baru je pakai...ni pun sesaje beli...sebb hrga die below rm10...aku kan agak cheapskate...so bukan la sbb nk putih sgt2 mcm model iklan die tu...mustahil ok....cumenye utk perlindungan....(eleh eleh... :P)

yang botol kecik bunga tu..miniature perfume for emergency case only..kot dr rumah aku terlupe ke nk pakai perfume..at least dlm beg ade spare...tadaaaaa.....

sebelah die tu pulak lip balm...utk elakkan kekeringan bibir aku...colorless..pon best jugak...mmg bibir tak kering...

pstu yg tia amelia tu sunblock/foundation cam biase lah...beli sekali lasting for 3++ months...sesuai la dgn bajet aku....aku tak berapa suka nk pakai liquid foundation sbb muke aku akan produce lebih minyak.. berkilat...

tapi aku ade penyelamat...malangnya beliau tiada dlm itu gambar...aku pakai Johnson & Johnson Oil Control Film...gile ko klu tkde ni...mcm takleh tampil dgn yakin je haahahahah

sebelah die pulak...lip moisturizer...ade kaler...sgt2 light mcm bibir merah original la konon2...tpi jgn la sapu byk2..klu sapu byk2 mmg mcm pakai lipstick je dah...sapu satu lapis je...

patot la berat semacam...tapi ade yg takde ni....antaranya usb cable, pad (most girl should have in their handbags) duit syiling, wallet....

SuperElle : macam2 pakai tapi mcm tuuuuuu jugakkkk pon......hehehehe....

3 ulasan:

Unknown berkata...

ah kak takde banyak2 ni dik...ah kak ade wallet ngan hp je dalam handbag tu...heheh

SoSoMe berkata...

hahahahaha....ahkak dh cantekkk...

Unknown berkata...

santek la sangat...
dan lemah lembut hokey..